fredag 2 december 2011

Trion har krympt till två...

Kan nån dra i nödbromsen nu...tiden den bara spriiinger iväg!! Jag har precis kommit hem från flygplatsen där vi (jag och hela thaigänget) vinkat av Bee och Ev som nu är påväg tillbaka hem till Sverige igen (ja dom har faktiskt boardat nu...). Precis som jag och Ev konstaterade tidigare på dan idag så känns denna dag lika overklig som den dan när vi satt hemma på min balkong i Eskilstuna och drack kaffe precis innan Ev skulle flyga hit till Bangkok...Det är fyra månader sen, FYRA MÅNADER, det är en tredjedels år, DET är gaaalet! Även om tempot här i Bangkok är maniana så går dagarna i ett rasande tempo. Det innebär ju alltså att inte jag heller har så lång tid kvar här, men tametusan va jag tänker utnyttja den, det kan jag lova!! För det lär ju bara swischa till så står jag där på flygplatsen med en förvånad min och min väska i handen och är påväg hem till verkligheten igen, skrämmande tanke även om jag måste erkänna att jag saknar er därhemma... Ev, ta hand om min hund och min lägenhet nu så tar jag och Lina hand om allt här så ses vi om en månad- right!?


Beware Sweden - dom är på väg hemåt nu!!

incheckning *check*



Underbaraste gänget på flygplatsen...

Jag vet att Ev håller på och fixar med ett blogginlägg om vad som hänt dom senaste dagarna... Därför tänker jag inte avslöja nått om det senaste dygnet i staden som aldrig sover hehe. Det får ni med säkerhet veta när Ev samlat sig lite och...hittat ett eluttag till sin dator samt en internetuppkoppling...värt att vänta på I can tell!

Nått mer jag vet med säkerhet är att jag imorrn ska iväg på nya äventyr igen...Ryggan är packad och destinationen är Marias place i HuaHin dit jag tänkte rymma ett par dagar...Sol, bad åsså lite plugg står på schemat plus att det ryktas om ett svensk-party också, nått sånt får man ju inte missa! Nu ska jag gå och sova...det är en massa plats här i casa de la team Thai nu, ska nog sova på tvären i sängen inatt -- bara för att man kan ;-) kramar från Em in tha city!

ps. Ryktet säger att min kvarvarande teamkompanjon Lina, som befinner sig på koh PhiPhi, har blivit biten av en APA idag...ja ni hör ju själva, det rullar på som vanligt när team Thai är i farten hehe...uppdatering lovas imorrn när jag vet mera!! Ev visste vad hon gjorde när hon lämnade kvar plåsterförrådet här haha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar