torsdag 25 augusti 2011

Buller & blixtar

Det är världens oväder här nu.. Åskar & blixtrar som tusan.. Inte blir det mindre kvavt för det! Igår kväll så räknade jag till typ 30 blixtar i minuten.. Men herregud, har jag inget liv? Stå & räkna blixtar.. Ha ha! Men allvarligt, jag va lite orolig faktiskt. Är inte jätteförtjust i åska & blixtar faktiskt, iallafall inte när man är alldeles ensam! Usch.. Men man vänjer sig nog rätt fort!

Men fy, det lyser upp hela himlen..

Skit i det nu, har en paus i pluggandet, går runt i lägenheten & läser högt för mig själv.. Grannarna tror nog jag börjar bli galen, det är ganska lyhört här, tror jag råkade höra några grannar i en intim situation, hhrrrmmm, då åkte spotify på, spelade "what the fuck" på hög volym ;) det var inte första gången jag hörde dom, jaja, det är väl bra att de har trevligt...

Bengt går varm & jag spatserar för att försöka bli av med mina ödem. Ha ha! Där blev jag typ 60 bast på en gång.. På måndag är det test på physical exam delen, så det gäller att plugga gärnet nu! Imorgon har vi redovisning om ketoacidos också, så jag går runt & informerar grannarna om ketoacidos, jag tycker det är bra att informera alla om sånt, det är allmänbildning!

Gjorde misstaget att dricka för mycket idag.. Var tvungen att göra ett besök på damernas. Stannade i dörren & tog ett djupt andetag- äh, tänkte jag, jag tar dörren längst bort.. Spatserar in med bestämda steg, fast besluten om att klara detta! Öppnar dörren, & vad uppenbarar sig? Den vackraste toalettstol jag sett! Ha ha! Toaletter- Eveline 1-1, tadaa, & där var det reducerat. Ha, & hör sen! Så nu kan jag dricka hur mycket jag vill..



                                                    Övning på PE, hud/huvud/hals/öra/mun/öga


Kommande dokumentationsform, Pella, jag tror de ska köra efter ICNP



2 kommentarer:

  1. pöss från Spike!

    SvaraRadera
  2. Tack för finaste kommentaren på bloggen gumman! Behöver all peppning jag kan få!
    Förstår att det är otäckt med blixtrar och dunder, inte alls kul att vara själv då! Du har ju alltid Bengt att luta dig mot! :)

    Nu har jag iallafall flyttat ut ur lägenheten och ska börja flyttstäda idag, mindre kul! om en vecka drar jag!

    PUSS

    SvaraRadera