söndag 28 augusti 2011

Tazmanska djävulen har hittat hit :)

Idag har jag undersökt farsan.. hittade inga större fel faktiskt..  Eller så är det min dåliga teknik som inte hittar det uppenbara ;) Är faktiskt väldigt nervös inför imorgon, då är det dags att tenta physical examination delen, iallafall buken, huvud/ögon/öron/nacke/hud & rörlighet i leder/muskelstyrka & reflexer. Hjärta & lungor blir nästa vecka, enligt min "lagkamrat", men med tanke på hur kommunikationen varit kanske jag skulle vara beredd på att så inte är fallet? Kan ni skicka över lite positiv tankekraft till mig?? Eller åtminstone hålla tummarna. Kan behövas. BLÄ! Mitt största problem blir nog att prata så att alla fattar. har en viss förmåga att prata fort & när jag då ser mig omkring & tittar på mina kamrater så har de de där stora rådjursögonen & ett stort frågetecken över huvudet. Man får prata i enstaka ord, typ 3 i stöten & sen ha en konstpaus. Kan ju få infarkt av mindre! Det bästa egentligen med det, iallafall imorgon, kommer vara att jag hinner tänka igenom vad jag gjort & kanske kommer på vad jag glömt?

Nu är det ordning & reda här hemma, pärmar är på plats & duschdraperi är införskaffat, hade inte en tanke på att det kunde vara bra & ha, men fasiken så skönt att inte få en tsunami i badrummet varje gång man ska tvätta håret! Det bästa är ju ändå motivet.. Tazmaniska djävulen, ha ha! Det var han eller smurfarna.. Fasiken, skulle ha haft smurfarna med tanke på jobbkläderna hemma! Attans..

Okej, ytterligare reducering: Lakan - Eveline, 1-1.. Eller ja, lakan- pappa 1-1, eller nja, det fanns bara underlakan & örngott i förpackningen, så egentligen vetefan om det räknas.. Emilie, ta med dig påslakan, du har ju massa kilon kvar :)

Usch, jag är nervös.. Nu måste jag läsa lite till & gå igenom i huvudet.. Bubblan också.. ARNE!

Åh, höll på att glömma!! När vi var & käkade igår så var det en riktig lirare som satt & drack virre eller konjak, nåt starkt var det iallafall.. Han satt alldeles själv & va så sjukt radiostyrd att man trodde att han skulle däcka. När regnet drog igång på riktigt drog sig alla under tak, utom stjärnan- han satt kvar. Personalen försökte få honom under ett parasoll, men icke- en viking dör inte av lite regn! Tillslut så var det dags för honom att ta sig hem, så han betalade en personal att köra hem honom & hans (?) bil.. Det är service.. :)


Nu ska jag plugga lite mer... Usch, kom ihåg att tänka på mig imorgon.. Åtminstone när ni vaknar, för då är jag i full gång.. :(


Kram på er!
/Eveline


                                                           Grrr, don´t mess with me..


                                                     Inte använder väl thailändare färgämnen?


                                                                          Finn ett fel..


Så dålig bild, men jag fick inte använda blixt för pappa.. Han sitter i mitten av bilden & det ÖSER ner regn


                                                  Firre med en aning vitlök & CHANG CHANG CHANG :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar