onsdag 31 augusti 2011

Jag har....

...INTE:

*städat ur mitt arbetsskåp, trots att jag lagt smurfkostymen på hyllan för det här året!
*kramat om alla mina arbetskollegor, shit att alla inte va på plats idag...
*riktigt koll på vad jag faktiskt ska packelipacka i resväskorna, slutlig packning sker på fredag morgon.
*riktigt koll på det där med hundvakt i november, men det löser sig...
*tvättat färdigt ännu, men jag ser snart botten på tvättkorgen...
*städat lägenheten här hemma, studenten som ska bo här kommer ju inte förrän på fredag!
*druckit upp vinet i bag-in-boxen från förra helgen...
*hämtat skorna som jag lämnade in hos skomakaren, gör det imorrn!
*Varit hos frissan, även det får jag göra imorrn...
*växlat pengar, HEJ forex.se.
*riktigt koll på var i Bangkok mitt unvierstitet egentligen ligger, har en månad på mig och hitta dit...
*köpt det där kaffet som Eveline vill att jag importerar till Thailand, lovar att fixa!!
*koll på var i världen jag egentligen ska! Okej, jag ska till Thailand, men var sjutton ligger det egentligen och vilken adress bor vi egentilgen på -- EVELINE GLÖM INTE ATT MÖTA UPP MIG PÅ FLYGPLATSEN PÅ LÖRDAG!!

Däremot har jag tömt B&J förrådet i frysen, har koll på pass, kontokort, visum och flygbiljett (tro det eller ej), har lämnat bort hästen, storshoppat på apoteket (man vet aldrig...), pussat på älsklings-Leo, koll på det som innan januari ska bli en C-uppsats samt fixat så min älskade pappa kör mig till Arlanda på fredag eftermiddag!!

Det går bra nu :-)

//Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar