måndag 22 augusti 2011

Ja må hon leeeva!

Värst vad alla passar på & fylla medan jag är borta! Måste va för att jag ska slippa köpa presenter.. ;) Benne & Albin igår, idag,  min syster, Josephine..

Måste bara gratta min härliga lillasyster på födelsedagen! Funderade på att ringa, men kl är bara 01.40 i Sverige.. kankse liiite taskigt eller? Vi får höras lite senare..
Jag förstår att du är glad att du för en gångsskull slipper min skönsång (?!)!

Älskar dig! Puss puss!

Är uppe alldeles för tidigt, skolan börjar redan kl 8 idag.. Physical Examination hela dagen fram till 17,.sen ska vi sitta i biblan & skriva på ketoacidos arbetet... Är jättetrött!

                                              Josse & hennes blivande man.. Perra.. Så fina :)

1 kommentar:

  1. Tack min underbara syster! Jag är inte alls glad att slippa din skönsång... Du kommer få ett samtal sen och jag förväntar mig en liten trudilutt. :) Pratade precis med pappa och han berättade att mamma tömt förråden av choklad. Haha! Lilla mamsen. Kör hårt i skolan så hörs vi sen. Kärlek!!

    SvaraRadera