måndag 29 augusti 2011

Nästan klart!

Gick upp super tidigt för att vinka hejdå till pappa som flyttade till hotell & för att gå igenom allt i huvudet ytterligare en gång. Okej, hoppade in i duschen för att fräscha till mig då jag skulle bli offer för undersökning & tänkte vara lite schysst mot min undersökare! Gick i god tid, då att stressa till skolan i detta land är ödesdigert, särskilt när man måste ha byxor dagen till ära (för att inte visa hela härligheten för alla). Mot seven eleven för att köpa youghurt & kaffe. När jag ska betala inser jag att jag glömt mina kontanter hemma, f**k, tar fram visat, efter typ 3 försök att fattar var faen jag ska stoppa chipet så hänger sig deras system, f**k, okay- atm? frågar jag honom i kassan, precis utanför. Perfekt, har dock lyckats bli lite uppjagad & känner kroppstempen stiger & ev en liten pärla i pannan. Nä, då FUNKAR INTE mitt visa kort i den förbannade automaten. Kul, jag hittar mitt mastecard & lyckas på så sätt få ut lite pengar, för maestro funkar minsann.. Okej, in igen, då funkar kassaapparaten fortfarande inte & det har bildats kö i den andra... GRRR.. Så mycket för den fräscheten. Stackars "lagkompis" (att jag inte kommer ihåg hennes namn.. herregud!!!), men jag försökte iallafall... Just ja, sen gick jag in i en munk också.. typiskt! Det får man inte göra.. Stackarn! Nu fick han göra nån ritual på morgonkvisten, men jag hade inte tid att stanna & titta eller ta smygkort. Men med tanke på hur jag är så lär det hända igen..

Med den starten så kan det ju bara bli bättre eller hur? Jag tror att det gick ganska hysat, men vi får ju inte veta något ännu, men de hade inte så mycket att kommentera efteråt.. det är ganska roligt att bli undersökt.. Vid undersökningen av tracheas placering (luftstrupe) så kändes det som att hon tröck ihop den ända bak i nacken, herregud,  vi skulle ju bara känna.. Gag reflexen (kräkreflexen) testades också.. Bara det att hon körde spateln så långt ner i halsen att jag tror att den fortfarande sitter kvar där bak någonstans ;).. Tack för den..

På måndag ska hjärta & lungor undersökas, sen på mån em är det skriftlig tenta, 50 frågor..(?!!) Fick dock reda på att det är kryss svar, dvs det finns alternativ att välja på.. Kanske är lika bra, skulle ta en evighet att skriva svar på allt!!

Åh, nu ropar Bengt att han är klar & efter det ska ta mig en bärsa som belöning..

 Tack & hej /Eveline


Så här nervös var jag innan..


                                                            Och så här glad är jag nu :)

1 kommentar: