söndag 26 februari 2012

California levererar!!

Är inte helt kurant och tänker bädda ner mig för att vakna frisk som en nötkärna imorrn bitti (...skyller allt på healingen, tror inte man ska stöka runt på energierna i onödan, minns inte när jag hade hosta och feber senast...). Just nu ångrar jag skarpt att jag denna gång prövar på livet på hostel istället för hotell, hoppas roomisarna, som verkligen är två original, är tysta och städade ikväll... Blir väl ett par erfarenheter rikare av detta också misstänker jag haha - det är bara bita ihop!

Här kommer iallafall en bildsammanfattning av det senaste dygnet...ENJOY!!

Lite bilder från Memphis



sen kom jag slutligen fram till soooliga California och Santa Monica

Santa Monica Pier






segway är mkt populärt här...funderar på att hyra en ett par timmar...bara för att man kan, verkar lite stadigare än rullskridskor :-)

Hamnade mitt i "Spirit Award"...meeen inte min grej, vet ju inte vilken kändis som är vem iallafall...

...papparazzi är iallafall förberedda...

Röda Djävulen i Venice


Nu börjar jag undra på allvar...

...vad hände här...??!!



Den gamla kända Venice pier

Stranden är verkligen enoooormt lång!!

Å surfare finns det gott om bland vågorna

...eftersom en bild säger mer än 1000 ord så får bilderna helt enkelt tala för sig själva i detta inlägg!! Hörs snart igen...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar