söndag 12 februari 2012

Hej mitt vinterland...

Jag håller mig till planen och skriver och skriver och skriver...känns inte så jobbigt faktiskt när snöstormen och isvindarna viner utanför fönstret...tog dock en välförtjänt (?!) paus och åt upp gårdagens pizzarester och kollade på Mello-festivalen på SVTplay och...njaa...vetetusan vilket som är värst; VIPS-modellen eller mello-festivalen... I mina öron var det inga vidare bidrag idag, ni får väl rätta mig om ni tycker att ja har fel. Sen blev det iallafall en promenad i det fina men otroligt kalla vintervädret som dragit in här i Ohio och jag måste erkänna en sak; inlandsvinter i USA är definitivt inte och leka med, det är råkallt så man fryser ända in i benmärgen...hua...var är min pälsmössa??!! Vackert va det iallafall så passade på och ta lite kort, får nästan lite julstämning...




Förut va det fotspår i sanden, nu i drivsnö...samesame but different.

Dagens skylt; talar liksom för sig själv kan inte bli mycket tydligare...


Å såhär tomt va det i arenan idag...rätt skönt att träna i lugn och ro för senaste dagarna har det varit high-life med diverse träningsmatcher i basket, baseboll, friidrott och tennis... Börjar gilla konceptet tv och motionsredskap...trippelavsnitt "vänner" idag så det blev ett lååångt pass på löparbandet haha!

Ska väl återgå till skrivandet igen...men VIPS så är det ju klart snart också (haha nu var ja för fyndig!!). Ha en fortsatt trevlig lördagkväll! kram på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar