tisdag 7 februari 2012

Hipp Hipp HURRA för mig!!

Ja, idag tänker ja va lite ego, för det är faktiskt MIN dag idag...herreguud ingen återvändo nu, närmare 30 än 25...illa!! Hej åldersnoja....

Blev en sovardag idag, vi var tillbaka här på campus ungefär klockan 8 imorse efter en lång bussresa från NY, vilken underbar helg alltså...kan det bli helg snart igen så jag kan åka tillbaka pleaaaase. Ett snabbesök på gymmet hann jag med iallafall mellan skypandet med mina nära och kära därhemma och sen en kvällsföreläsning på det. Dagens föreläsning om språkbarriärer var väldigt givande, det är roligt och intressant att ta del av kulturella svårigheter här, för vi har verkligen liknande frågeställningar som sjukvårdspersonal hemma i Sverige. När vi kom hem från föreläsningen hade min söta roomie Cortney dukat upp med tårta och glass, mumma!! Så nu är jag firad på amerikanskt vis.

Me, kaka and Cortney

Mycket gott :-)


Å här kommer bilden på min födelsedagspresent till mig själv...
Å present hemifrån; min söta syster aka pixelspöket (ser ut att va hämtad ur nån skräckis haha) Love ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar