söndag 4 mars 2012

Det säger bara *poff*

Jag fattar inte, det är nått mysiskt fenomen när man befinner sig utomlands...oavsett om man är på semester eller som jag, är utomlands en längre tid. Det säger bara *poff* så försvinner veckorna utan att man egentligen vet var tiden tar vägen. För nu är det mindre än en månad kvar här i USA!! Fattar ingenting...kom ju igår!?! Aja...gillar alla rapporter hemifrån om vårens intågande, ser fram emot ett soligt E-town och ett glas rosé med mina underbara vänner på bargatan... För visst lovar ni att det är vår, grönt och skapligt varmt när jag kommer hem...annars blir jag mucho besviken!

Sen jag kom tillbaka från Vegas har jag mest sovit...inget roligt att blogga om det! Det har varit tokväder med tornadovarningar hit och åskoväder dit...trodde ett tag att huset skulle blåsa bort men kunde bara konstatera att...ja...vad ska jag göra åt det?!! Bara hålla i sig och virvla med i värsta fall... Igår morse ramlade Rachel in här igen, nu väntar vi bara på Cortney som är i Turkiet på studieresa(!!) sen är vår trio här komplett igen. Hon visste dock inte vilken dag hon skulle komma tillbaka haha så alla har lika bra koll här verkar det som. Hade vissa tidsproblem igår kväll då tre klockor visade olika tider och den fjärde stod still...inte undra på att man blir förvirrad, måste landet ha så många tidszoner...får nog ta och kolla upp om det finns en amerikansk motsvarighet till Fröken Ur! Dagens projekt ska bli att invadera tvättstugan...ett tömt College (inte en kotte här, alla är fortfarande på springbreak) innebär att det borde finnas hur många lediga tvättmaskiner som helst, jippi eller nått... Hoppas ni får eller har haft eller vad man nu ska säga...äsch....trevlig söndag på er! kraam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar