torsdag 15 mars 2012

Koncept SOLSKEEN funkar alltid!!

Senaste dagarna har det varit fantastiskt väder här i Columbus med strååålande sol och shorts och linne väder!! Mina fötter ääälskar att flippisarna är på igen om jag säger så och jag gillar min nya hudfärg som kan sammanfattas som nyans kräfta-light... ställde klockan imorse...för att bege mig ut och springa(??!), måste va sjuk eller ha solsting eller någe, har väl aldrig hänt förut men jodå...pigg och glad resten av dagen, kanske ska försöka få det till en ny vana (det är farligt att ha för mycket tid...man skaffar sig en massa (o)vanor då haha).

Lite bilder från en solig dag på Capital university...











Idag var det seminarium-dags igen på skypen och jodå, idag var vi connectade både med en MDH-student i England och med läraren i Sverige och allt funkade finfint! Som jag skrev igår, skönt när vi kan ha seminarium via webben så vi är i fas när vi kommer hem till Sverige, vill inte uppleva de första veckorna i januari i repris om jag säger så...va lite småsvettigt att tenta av tre kurser på samma gång pga studier utomlands...men det gick ju bra det också hehe!

Eftermiddagen har varit en slappa-i-solen dag tillsammans med typ hela halva universitetet...mucho mysigt. Nu ska jag roa mig med att läsa ut min bok, riktigt spännande så har inte tid och skriva mera! soliga kramar från Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar