torsdag 1 mars 2012

Lost in Vegas och allt är skottdagens fel!!


Hangover III lost in Vegas igen...finns den filmen??! Inte...men då kanske vi kan göra den nu tycker jag...spelar gärna mig själv i huvudrollen. Vad har jag nu gjort (ja jag kan verkligen höra er alla när ni funderar på detta...) och ja...hahaha själv kan jag inte sluta skratta själv åt allt galet som händer! Vilken soppa alltså! Vi tar allt från början: För en vecka sen drog jag på mig influensa deluxe och på resande fot är det inget jag rekommenderar...man är liksom inte helt med i skallen och kroppen gör inte som man vill. Dammade till Vegas tillsammans med Rachel och Jesper, kände mig bättre men vaknade dag två och mådde som om tåget kört över mig trots att jag knappt intagit några alkoholhaltiga drycker under kvällen innan, så tog en dag off och försökte vila bort skiten...tog ett väldigt vuxet beslut senare på kvällen att det är dags att åka tillbaka till Columbus och vila upp mig då jag knappast blir bättre av att flänga omkring...tråkigt men sant och bokade helt sonika en ny flygbiljett... Påbörjade dagens allmänna förvirring när vi diskuterade vilket datum det är idag och det här med skottdagen gör ju att man blir lite extra lost när man inte har så bra koll från början...Meen...vinkade av Rachel och Jesper när dom begav sig tillbaka till L.A med bilen idag och kände mig nöjd med min planering med sen utcheckning och sen till flygplatsen...jättenöjd, verkligen, ända tills poletten ramlade ner att jag inte allls ska flyga ikväll utan imorrn kväll...nedrans skottdag att ställa till det OCH nummer två; när jag bokade biljetten var det kväll här vilket innebär att det var natt i Sverige och eftersom datorn visar svensk tid så var det alltså en dag i framtiden...och eftersom skallen inte var helt vaken så blev det väldans fel...hahaha och jag kan verkligen inte göra något annat än att skratta åt mig själv!! Smart Em...smart!! Yellow boat, på riktigt, var är mitt team Thai när man behöver dom!!?! Så här är jag nu...solokvist och lost in Vegas!! Har iallafall lyckats hitta ett nytt hotellrum (klockan sex på kvällen...) och kan garantera alla att jag checkat flygbiljett och datum typ en miljon gånger men fortfarande är jag nojig att det är fel på allas kalendrar och att jag egentligen ska flyga ikväll...Kan man ringa amerikanska fröken ur och fråga vad det är för dag?! Eller ska man köra en enkät på gatan och se vad majoriteten svarar....livlinan 50/50 verkar ju knappas va till nån hjälp... Jaja...det är inget synd om mig, det finns värre ställen att vara lost på...Så säg inget.... Får väl göra det bästa av situationen helt enkelt!

Här är iallafall några bilder från dagen...


hittade några delfiner på ett av hotellområdena

Jättetrevliga var dom... så nu kan man checka av klappa liten delfin i Vegas

Sen besökte jag hotellkomplexet Venezia...och ja alltså...det är sjuk...detta är en av gågatorna med affärer inne i hotellet

Detta är en annan av gatorna...nån som vill åka gondol?!



Klart det finns en gigantisk jättefjäril som flaxar omkring inne i byggnaden...varför inte liksom



till och med halsbanden som säljs på gatan är enorma

Hotellkomplexet New York New York...här kan man bland annat åka berg och dal bana

Säger inget mer idag.... vi hörs nån annan dag...vilken är ju lite oklart för tillfället eftersom jag inte riktigt vet vad det är för dag idag men...det är bara slappna av och låta det hända!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar