söndag 18 mars 2012

Denna dagen ett liv!

Sovmorron. Långfrukost. Skypedejt. Facebookdejt. MSN-dejt. Löpardojjor på. Vidare till gymmet. Vals med sopborsten i lyan. Tvätta. Njuta av solen. Ett litet glas rött och texmexmat. Krypa till kojs. En helt vanlig söndag med andra ord... gillar´t skarpt! Även fast sovmorgonen inte blev så lång då jag har ett fågelbo i väggen bakom min säng, jag har varit för lat att gå till affären så det blev kaffe och Amish-ost till frukost, internet hackade i skype-dejten, fick ett skavsår under joggingturen, det va volleybollturnering i arenan för tjejer i sisådär 13 årsåldern (vet ni hur högljudda dom är??!!), sopborsten var en dålig danskompanjon som inte höll takten och en svart strumpa försvann i tvättmaskinen.... men ändå!! Nu är det bara två veckor kvar här i Columbus...och...bara fyra dagar tills jag får eminent Sverigebesök!! Som jag längtar, nästkommande helg lär gå till historien :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar