onsdag 28 mars 2012

När livet är som ett vykort...

Håller mig till min plan...allt jag jobbar på är min solbränna!! Förutom att jag faktiskt ställde klockan imorse för en morgonpowerwalk längs stranden samt att jag på kvällskvisten roat mig med att åka båt i flera timmar och sett oändligt många magnefika lyxyachter, bland andra med ägare såsom Steven Spielberg och Johnny Depp. Snacka om båtar alltså....Finlandsfärja släng dig i väggen säger jag bara! och alla enoooorma hus ska vi inte tala om...bostadsyta på sisådär 15000kvm, ja men det är väl precis som min lägenhet hemma i stan, minus sisådär 14110 kvm... Om nån därute känner att ni har alldelens för många pengar på banken tar jag gladerligen emot ett bidrag i form av en båt eller ett hus här kan jag lova...ett litet lagom sommarnöje menar jag haha! Tur att det är gratis att drömma...

Här kommer ett litet bildsammandrag av min soliga dag här i Florida
Steven Spielbergs lilla jolle får inte ens plats på bilden...





Pelikaner finns det gott om







Grekisk lunch på stranden

...en myntsamlare som troligtvis hittat en mindre skatt för numera jobbar han såhär haha





Nu är det helt klart sovtajm....imorgon är en ny dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar