fredag 9 mars 2012

Fredag igen....

Hoppla hej! Då var det fredag igen...Denna vecka kan väl sammanfattas som lite lätt ostrukturerad men det är sånt man får vänja sig vid vid utlandsstudier tydligen. Så det har blivit schemaändringar 5 minuter innan man ska vara på plats och lite andra små irritationsmoment men men nu tar vi iallafall helg. Solen skiner idag efter några dagar med ihärdigt regnande, mina lungor har piggat på sig så nu kan jag träna igen och idag fick jag ett brev adresserat till "Dear Madame", jo men visst, livet är fullt av saker att glädjas åt! Det där med "Dear Madame" vete tusan va jag tycker om egentligen, känns lite som grädden på moset (säger man så...??!) efter denna vecka! Bara dra på sig den blommiga klänningen, hatten med flor och långa handskar...Hej Emilie 95 år... Nu ska ja piffa till mig inför en kväll på lokalpuben... Hej på en stund!

Bexley idag...strååålande sol och vårkänsla - ME LIKE


ehh...ursäkta...nån har visst missat att julen är slut nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar