lördag 31 mars 2012

Nya källaräventyr och en liten skyltspecial...

Blixtar, dunder och nya tornadolarm...ja Columbus vet verkligen hur man hälsar folk varmt välkomna tillbaka!! Blev en kort visit i källaren denna gång, typ en timma, dock var jag ute och sprang när larmet gick och kan lova att jag aldrig sprungit så fort i hela mitt liv... När högtalarna skriker ut "Tornado Tornado!! Go inside..." känner iallafall inte jag för att vara kvar ute...

Idag är sista dagen här i USA, så dagens projekt är att försöka få ihop väskorna igen och, så att säga, packa lite smart viktmässigt så allt får åka med hem till Svedala igen! För imorrn vid den här tiden börjar min resa tillbaka hem igen och på måndag morgon står jag med fötterna på svensk mark igen. Fattar fortfarande inte var tiden tar vägen om jag ska vara ärlig...

Här kommer en liten skyltspecial:
I hamnen i Fort Lauderale


I Cinatown New York

Flygreklam i Miami

I Amishland

Kakaffär i Fort Lauderale

Hit kommer bussen vid tsunamilarm...känns genomtänkt...south beach Miami

Klart katten och hunden ska få gå på spa

Talar sitt egna språk, gå inte dit! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar