tisdag 6 mars 2012

Känslan som infinner sig....

...när man vet att man bara har ett endaste litet arbete kvar att skicka in på hela utbildningen! Det börjar dra ihop sig, 95 dagar kvar till examen tjoohoo!! Ja jag vet...det är ett par dar fortfarande meen...färre än till julafton iallafall hehe... Vi har fått ett gediget schema för de sista veckorna här i Columbus, många spännande ställen som ska besökas! Imorrn har vi dock sista dagen med selfstudy så blir till att ta ordentlig sovmorgon och sen piffa till så mycket som möjligt på sista uppgiften...det är liksom inget att spara på, lika bra att göra klart för känner jag mig själv så kommer dagarna rulla på rätt snabbt nu...

Idag har vi fått en ny roomie här; en tjej från Hongkong. Så nu är vi multinationella i den här korridoren haha! Har agerat lite guide här i Bexley idag, inte så svårt i och för sig, finns ju bara Main street som är något att tala om...och universitetsområdet förståss...har iallafall fått reda på en sak som Columbus är känt för; Victoria Secret har tydligen nått högkvarter här! Där ser man....kanske hinner upptäcka någe mera på dom här sista veckorna här, vem vet brukar ju kunna snoka rätt på ett och annat!  Nu lägger jag iallafall ner projektet pluggeliplugg för idag, ser bara punkter och kommatecken efter några timmars skrivande utifrån APA (ni som inte vet va APA är...ni får googla...). Tjing på er!!


njaaa alltså det va kanske inte riktigt en sån apa jag menade...försök igen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar