tisdag 11 oktober 2011

Man måste gå vidare...

Vi har haft underbara stunder, skratt & gråt, lycka & bråk. Han har alltid funnits där & gett mig/oss styrka, energi & sant välmående. Men ibland måste man gå vidare, allt har ett slut. Är otroligt sårad av det sätt han lämnade oss på, men idag känner jag att det finns ett ljus..

Katarina hittade henne alldeles ensam på MBK, en ny vän tillika energi bulle, för hon är lite som en bulle.. Lite rund & go.. Vi har döpt henne till, ja, hon fick heta: Shemalen Bengt II, men det är inte klockrent.. Har ni nåt bra förslag? Hon är sååå fin!

Tack tack tack!!!

                                                       Farväl Bengt, nu går vi vidare....




Här kommer lite bilder från vår dag.. Medan Emilie simmade bland hustaken så spatserade vi i Siam Paragon, drack Starbucks, gick promenad i Lumpiniparken där Katarina lämnade mig vind för våg med en ramlande väska då hon skräckslaget inte vågade närma sig en vatten buren varan som skulle fotas.. Satt i solen & fick vattenskador i rumpan & sedan gick vilse i MBK..

Ha det så bra hörrni, & ser ni någon insamling till Thailand, skänk en summa.. det är verkligen katastrofläge här för många människor..

Puss & Kram!



                                           Mums, den där Katarina ska vi nog smaka på!!


3 kommentarer:

  1. Hej Emeline jag bakade en kladdkaka i dag då kom jag att tänka på er. Otäkt med översvämmningarna.Kom hem. Kram ni vet nog vem.

    SvaraRadera
  2. Ha ha.. Du är ju för söt!! Puss på dig! Du får baka en kladdkaka åt oss när vi kommer hem.. Jag är på jobbet den 6:e devember.. Natt tror jag ;) Du jobbar ju aldrig natt, men du kanske jobbar kvällen?

    SvaraRadera
  3. Sötis!! ser fram emt en kladdkaka i januari :-) kraam, vi ska simma lugnt här!

    SvaraRadera