onsdag 2 november 2011

De tre musketörerna har blivit två...

...för idag va Ev tvungen att åka tillbaka till Bangkok för att hennes skola drar igång imorrn igen...översvämningarna har alltså fortfarande inte nått Victory monument!! Maria har åkt hem till HuaHin medan Lina och jag har dragit vidare ut på äventyr. Nu på eftermiddagen bytte vi koh Tao till koh Phangan; thailands partyö numero uno och....ikväll är det half-moon-party, något vi blev varse om direkt när vi klev av båten wiihoo!! Vi ska alltså ut i djungeln och partajja med resten av partydjuren här på ön, spännande! Just för tillfället har vi noll planering här, vi vet inte när vi ska tillbaka till Bangkok, vi vet inte om Adriana kommer på lördag och vi vet inte om skolan börjar på måndag -- maniana som vanligt alltså i bästa thaistyle! Så...allt och inget kan hända dom närmaste dagarna... Dagen på koh Tao har spenderats med poolhäng, slöande i solen och manikyr och pedikyr, dock inte för min del för Lina hade väl för långa tånaglar eller nått för hon drog över tiden någe kopiöst så mig hann dom inte med, får ta igen det nån annan dag! Nu ska jag börja piffa till mig, tydligen har vi lyckats fixa skjuts till partyt ikväll så ojoj blev nästan lite stressigt att ha en tid och passa...



Dagens thaiskylt...


nån mer som ser den sittande elefanten??!!  :-)

 De två musketörerna här saknar sig tredje kompanjon och hoppas att hon kommer hem ordentligt inatt...

Over and out!! kram på er sålänge... /Emilie  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar