tisdag 8 november 2011

Tillfälligt avbrott....

...paus...rekreation...lugn&ro...hälsoresan...you name it!! Team Thai har iallafall slagit sig till ro på en tämligen öde sandstrand på Samui. Vi skriver och skriver och skriver, åsså solar vi lite mellan varven också hehe!! Jag förstår varför författare åker iväg till såna hära platser för att hämta inspiration, för det finns inte mycket annat att koncentrera sig på än skrivande här. Jag har idag roat mig med att kolla på föreläsningar i folkhälsa samt fortsatt piffa på uppsatsen, det finns alltid något att piffa med om jag säger så. Har tillexempel slagits med dokumentet i två dar nu för att försöka få till en innehållsförteckning -- naturligtvis heeeelt utan resultat grrrr!! Hur svårt ska det va??!! Okej...jag erkänner, börjar bli lite smått rastlös...är ju inte riktigt typen som är stilla såhär länge i normala fall. Och resten av teamet här börjar befinna sig på samma nivå, Lina den rackarn roade sig med att skjuta iväg några stackars myror vid matbordet, Ev somnade klockan 20 igår kväll och fyller dagarna med att sjunga diverse mer eller mindre trallvänliga sånger och jag har spenderat nån timme sådär mitt på dagen med att undersöka ett oidentifierbart nedgrävt djur i sanden...Intelligensbefriande om jag säger så! Det kanske är tur att vi checkar ut härifrån imorrn och fortsätter vidare till koh Phangan igen. Hur skulle det annars sluta..?! På torsdag är det fullmoonparty, det FÅR man ju bara inte missa :-) Ev och jag har planerat en roadtrip runt ön också, måste ju visa henne allt som Lina och jag såg sist vi var där. Frågan är väl egentligen bara vem som ska köra moppen denna gång...??!! Som vanligt; det är det man inte riktigt vet hehe!!



Back to....ingenting!! Ska väl roa mig med att sova en stund kan jag tänka mig, ny dag imorrn!! Hej på er sålänge... /Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar