tisdag 1 november 2011

I min ensamhet!

Är alldeles ensam hemma, sitter på "altanen" medan det regnar ner i poolen.. Mina roomiesar är ute på snorkeltur. Jag var lite trött i morse, så jag blev kvar hemma!Vi hade så himla skoj igår! Först mös vi på en restaurang där de visade en film: Bridesmaids, till det åt vi tacos (sjuuuuukt gott!!) & drack varsin öl. Kvällen fortsatte sedan i dansandets tecken då vi svängde runt med både hulken, Jason & spöken! Det har firats Halloween här med förstår ni, på stranden...Enda riktiga misstaget igår var när jag fick för mig att Lina hade fått en nyckel till rummet.. Såklart hade jag alla nycklar i min väska.. Men som tur var så hörde jag telefonen ringa så jag raggade upp en skjuts av några grabbar som stod som inkastare, så jag kördes dit på moppe, snabbt avklarat! Förlåt Lina & Maria, jag är så sjukt klantig..

 Återigen så badades det med kläderna på, vad är det för ny fettischism vi kommit på?? Dock så var det en eldshow där de hoppade eld hopprep, men jag tittade ner på min skada & tänkte- nä du Eveline, du sitter kvar här! Mycket bra om jag får säga det själv.. Man lär så länge man lever!

Min skola öppnar imorgon, jag kommer bli en dag sen tillbaka då vi redan hade bokat hotellet & så, men det var inga problem. Har med mig faktan om mitt patient case, så jag ska jobba lite på det nu medan jag väntar in gänget.  fattar ni att jag tar examen om 2,5 vecka??? Sen ni, då är inte svedala säkert längre.. I'll be back!

Kram kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar