söndag 13 november 2011

Rodluvan, hollywood & krakande kambodianer

Hej hopp!
Singaporianskt tangentbord, sa ni far lista ut bokstaverna sjalva.. :) Anlande till Singapor igar, efter en forbannat guppig flygtur! Var tydligen fullt i luftrummet sa det va lite turbulens. Okej, som vanligt sa sabbar jag ju resan pa nat satt.. HUR kan man glomma kameran hemma??? Va?? Skit.. Insag dessutom nar jag packade upp efter veckan som o boende att jag visste hade kameran med mig.. (oops..) Ja ja, det skulle ju inte va jag om allt gick smidigt.

Idag har vi varit pa Universal studios! Ja, forst sa krossade vi ju sa klart nan formn av ledning med bussen, men den var sakert inte viktig.. Det lat nog varre an vad det var.. (?) Wohooo, vad vi har haft skoj! Akt karuseller, tittat pa hip hop, sett film i 4D, atit popcorn & bara lallat runt.. Jisses vad vi har skrattat.. Har sett rodluvan & nan form av Isprincessa som fick vara med pa var gruppbild, gatt runt i Hollywood, jurassic park, landet far far away.. Vilka berg & dalbanor :)  T stackarn sprang runt med en spya i mun & letade efter en toalett.. Spydde 2 ggr.. Daremot sa har jag ju MISSAT kameran som jag sa, sa ni far se bilder nar jag kommer tillbaka.

Jag ar sa glad att jag far dessa dagar med klassen nu, for jag gar runt med en liten klump i magen hela tiden... Forst undrade jag varfor, men sedan slog det mig.. Jag kanner att jag kommer sakna alla har sa otroligt mycket. De ar helt fantastiskt harliga & har lart mig sa mycket om mycket.. Usch vad tragiskt, men det ar nog inte sista gangen jag traffar atminstone ett par av dem..

Ett valdans kort inlagg, men min internet tid bara tickar pa.. Nu vet ni allafall att jag lever..


Puss & kram!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar