fredag 2 september 2011

Det går nästan lite för bra nu!

Jaha, då sitter jag här... Väskorna är packade, marginal (enligt min våg) till maxvikt, online-incheckad,  lyckats boka bästa sätet på flyget (ett med en massa space för benen och där inte alla människor springer på en hela tiden...) och...har faktiskt fortfarande koll på pass, visum, plånkan och biljett! Det GÅR faktiskt bra nu :-)

Pappa har varit här och hjälpt mig fixa det sista här i lägenheten innan studenten, som ska bo här när jag är borta, kommer i eftermiddag. Min käre far har även tagit med sig mina väskor, så nu finns det ingen chans att packa upp och packa om igen...det som är glömt nu, det är glömt! Enda missen är kanske att jag packat ner kabeln som jag behöver för att koppla telefonen till datorn, så sorry, inga packbilder!!

Att försöka förmedla känslan som jag känner just nu är omöjligt; galet, sorgligt, kaos, fantastiskt, spännande, skrattretande.... Tror inte att jag fattar att jag ska till Bangkok förrän jag möter Eveline vid gaten imorrn!! Att jag ska vara där i fyra månader kommer jag nog inte fatta förrän jag ska åka hem, och då är det ju kanske lite sent haha!! Kommer sakna er alla här hemma, va så säkra!!

It´s time to goooo..... Hörs senare, när Team Thai är återförenade i Änglarnas stad tjoohoo!!
//Emilie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar