måndag 5 september 2011

Emeverline!!

Vaknade med ett bamsemyggbett på ögonlocket, såg ut som jag blivit misshandlad av nån... Efter viss självkurering gick jag med på att hänga me Eveline till hennes skola. Hon ville ha lite sällis när det va dags för examination! och kan bara applådera min käre vän, fasiken va hon är duktig!! (vet att hon kommer skriva mera själv sen så ska inte avslöja något). Lite skoj blir det allt när jag blir presenterad... -This is Emilie! -aaah Emeverline!! Your name sound so likely!! Ska ni säga som heter Am och Nam och Cham... så numera är vi Em och Ev...

Tog vägen via Tops (typ ICA) på vägen hem och inhandlade förnödenheter. Vet ni hur svårt det är att få tag i diskmedel förresten?! Eveline har inte lyckats på tre veckor utan hon har diskat med tvål... Men nu så - nu har jag lekt scharader och engagerat inte mindre än tre personer i affären som kom dragandes med både badbaljor och sköljmedel innan vi lyckades få in en fullträff!! Sweet!!

Nu ska jag dra iväg på äventyr all by myself!! Tvingade kvar Eveline i skolan, klockan ett ska hon skriva sitt nästa del i examinationen... Lovar att undvika att gå vilse, men...man kan väl inte gå vilse om man inte vet var man ska right??!! Har iallafall lovat Ev att jag ska fixa ett thai-telefonnummer idag....

Hörs snart igen!! Tjing!!
//Emilie

1 kommentar:

  1. ...och tror ni att jag lyckades fixa ett telefonkort??!! Nehe då, för jag glömde ju naturligtvis att packa ner kartongen till Evelines SIM-kort... Men nuså, med backup från Eveline så är telefon check och klart tjoohoo!! Morgondagens projekt blir att installera skiten :-)

    SvaraRadera