lördag 3 september 2011

Inget är som väntans tider..

Team Thai


Om 3 timmar ska jag bege mig till flygplatsen & plocka upp Emilie. Hittills idag har jag lyckats: Få pluggen i handfatet att fastna så jag fick ösa ur med petflaskor, får säga till om det sen. För att få ur det sista fick jag använda mig av en stor handduk som fick suga åt sig = tvättmedelsvatten i hela lägenheten. Vaknat lite lätt "tung i huvudet", bra dag att ha första baksmällan på.. Hällt ut nez kaffe pulver på golvet (när det var blött..). Där får man för att man försöker snygga till åt roomiesen som kommer :)

När jag gick från hard rock café igår, mot taxin så såg jag något vidrigt.. En MASSA råttor!! Jag HATAR råttor, så äckligt, jag får rysningar nu när jag skriver om det.. Fy fan.. Urk.. Jag skrek rätt ut & började hoppa som en känguru runt på trottoaren. Där stod några moppe taxikillar & fick hjärtslag.. Ja, men förlåt mig, just då var jag en riktigt tjejig fjolla.. Nu ska jag införskaffa tårgas så jag kan spraya på dom om dom attackerar, jag såg nämligen att dom siktade in sig på mina tår..

Tina, nu blev jag ju inte alls sugen på potatisgratäng, eller kantareller eller ja.. Jag kommer snart att se ut som ett riskorn alt en stod nudel!

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar